BMW PECHHULP.

24 UUR PER DAG, 7 DAGEN PER WEEK.

Bij de aanschaf van een nieuwe BMW ontvangt u kosteloos vijf jaar lang BMW Pechhulp. De BMW Service Centrale is 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. U krijgt direct een deskundige aan de lijn, die u met tips meestal weer op weg kan helpen. Anders wordt hulpverlening in heel Europa ter plaatse geregeld: door de dichtstbijzijnde BMW dealer, Erkend Service Partner of door een professionele hulpdienst. Eén telefoontje is voldoende:

  • Bij pech in Nederland 0800 0357
  • Bij pech in het buitenland met een brandstof model +31 880 357 357
  • Bij pech in het buitenland met een elektrisch model +31 880 357 377
  • UW VOORDELEN:

    BMW VERLENGDE PECHHULP

    Onbezorgd blijven rijden in uw BMW.

    BMW Mobile Care en het BMW Privileges programma lopen tot 5 jaar na aflevering van een nieuwe BMW of afhankelijk van de leeftijd 2 tot 5 jaar na aankoop van een BMW Premium Selection. Daarna kunt u met BMW Extended Mobile Care steeds een jaar bijtekenen – tot uw BMW de leeftijd van 20 jaar bereikt. Daarmee bent u verzekerd van uitgebreide pechhulp met mobiliteitsgarantie en krijgt u direct de BMW Privileges ‘Gold’ status. BMW Extended Mobile Care kunt u na elke BMW olieservice, BMW Zomer- of Wintercheck of APK bij ons aanschaffen, tijdelijk voor slechts € 35,- per jaar. Een geruststellende gedachte.

    Uw zekerheden.

    Hieronder kunt u lezen waar u bij onverhoopte pech onderweg op kunt rekenen. U vindt er ook de antwoorden op veel gestelde vragen. Een volledig overzicht van gedekte evenementen, voorwaarden en uitsluitingen vindt u in het BMW Verlengde Pechhulp Reglement, dat u samen met de BMW Service Card wordt toegezonden.

    In combinatie met onderhoud.

    Ook kan BMW Verlengde Pechhulp in combinatie met een werkplaatsbezoek bij de BMW dealer of Erkend Service Partner worden afgesloten. BMW Verlengde Pechhulp kost dan slechts € 55,- per jaar.

    Één telefoontje is genoeg.

    Bij pech is de BMW Service Centrale 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. U krijgt direct een deskundige aan de lijn, die u met tips meestal weer op weg kan helpen. Anders wordt hulpverlening ter plaatse geregeld: door de dichtstbijzijnde BMW dealer, Erkend Service Partner of door een professionele hulpdienst.